• Dutch
  • English
  • French
Expertise
 

Oprichter en zaakvoerder Wim Leybaert is al meer dan tien jaar actief als Customer Relationship Management, Business Process Management en Senior Service Delivery Management, in hoofdzaak samenwerkend met SAP en Oracle klanten in de Benelux.

Toename van de klanttevredenheid en kostbesparingen

Als ombudsman en relatiebeheerder voor klanten en partners hielp Wim klanten ettelijke miljoenen Euro’s per jaar uitsparen door preventie en beheren van escalaties. Als enthousiast en charismatische coach, begeleidde hij tientallen customer competence en support center (CCC) managers bij de optimalisatie van de businessondersteunende processen. Verbeteringen van klanttevredenheid tot meer dan 15 % werden gerealiseerd samen met aanzienlijke besparingen op operationele kosten. Zijn engagement- en change-managementtalent heeft bijgedragen tot het optimaler werken van de klant en werden nieuwe ondersteunende diensten ontdekt en op succesvolle wijze aangeboden.

Coach

De jaren vóór SAP en Oracle leidde Wim een team van acht verkoopsgerichte medewerkers. Als “alliance manager” verankerde hij langdurende internationale zakelijke partnerships voor diverse ICT bedrijven.

Onafhankelijke ploegspeler

Met eigen woorden:

Ik ben van opleiding ingenieur met een professioneel carrièrepad in business en IT. Ik stel me boven de verkoopsgerichte doelstellingen van account management en ik ben niet beïnvloed door bedrijfsinterne politiek. Ik ben geen voorstander van een dogmatische aanpak, maar ik heb een rotsvast geloof in bedrijfsoverschrijdende samenwerkingsmogelijkheden. Om succesvol te zijn als engagement manager, is het noodzakelijk van een inzicht te hebben in de agenda’s van alle betrokken partijen. Ik daag hun graad van betrokkenheid uit en zorg er voor dat hun intrinsieke mogelijkheden borg staan voor het succes van de projecten.”

Mail of bel ons